Sunday, November 23, 2008

Plussat.

Hej, tänkte att det kanske kunde vara bra att starta en ny blogg nu när man verkligen är med barn. Jag hade en innan som bara var rätt deppig.
Nu kör vi med Bääbis anno 2009 som mål och det första steget har vi redan tagit. Ja, vi är två om detta.
VI FICK PLUS I LÖRDAGS! Mitt i snökaoset...
Här är beviset:





Vi har tidigare försökt i åtta månader, denna månad trodde jag aldrig att det skulle ske, det fanns nämligen bara en möjlighet. Men, turen på vår sida. Uppenbarligen.

Så, nu gör vi detta.

Jag är alltså i:

- första trimestern
- 1:a månaden
- 2:a gravmånaden
- 6:e veckan (av 40)
- v5+1 (av 40+0)

Navelmått: 84 cm

Basånivet!

2 comments:

Alfa said...

Trummor och fyverkerier! Applåder och konfetti!!!
Vilken nyhet! Jag är så glad så glad för eran skull. Ska bli superkul att få följa med på denna resan...från den allra första början...

Miss F said...

JA, från första början var du verkligen med...jisses...
Välkommen ombord!