Tuesday, November 25, 2008

Tuttar.

Alltså, visst har man hört att boobsen skall växa en aning under graviditeten. Visst har man hört att man får hängpattar
efteråt. Sidospår: Hängpatte kan eventuellt vara svenskans fulaste ord. Tro mig, jag har hört detta. (Hängpattar skrämmer mig...oerhört) Luften går ur ballongerna, so to speak.
Men seriöst! Är det verkligen dags att de börjar växa redan nu? Innan kiddot är här kommer jag har tuttisar stora som....Värsta Baywatchbruden!? Känner redan hur Twilfit kommer att bli min vän i viken...eller kanske; vän i klyftan?
Kanske att en sportBH vore ett bra förstaköp så man kan jobba ostört och boobisarna kan växa i fred i lugn och ro utan att de behöver byta bostad varje vecka....säkert bättre för min plånbok också.

Tur att jag inte spelar golf.

No comments: