Tuesday, February 24, 2009

Bilden.

Nu ni! Äntligen skall ni få en bild på underverket.
Varför jag inte har visat den tidigare? Elfel. Eller kabelfel, men det låter coolare med elfel.

Kunde jag skulle jag tapetsera med mina UL-bilder. Tur att den bedårande barnafadern har ett ord med i frågan och att vi bor i hyresrätt. Tänk er scenariot när vi skall flytta och visa lägenheten för nästa hyresgäst: "Ja, härinne har vi tapetserat med vårt barns UL-bild, extra starkt lim. Själv tycker jag att det blev ganska bra!" Sjukt. Skulle aldrig ta över en lägenhet efter mig själv i det skicket.

Sidospår.

Här är Älvis:

3 comments:

C said...

Coolt cooolt coooolt! Mycket större bebis ju än vårt lilla knytt vecka 10 (kanske inte så konstigt...). Jag är djupt avundsjuk! Och oh vad skönt att allt ser bra ut!

kussan1 said...

Gud va härligt!
Jag vill veta vad de blir så jag kan köpa massa presenter!!!awhahah
puss på rej från lisa

Anonymous said...

Så vacker, och så lik faster!!

Vi gissar fär fullt här nere eftersom _ingen_ svarar när man ringer...

Om Joel såg vad det var, så måste det ju ha varit en utstickande del resonerar vi ;)

Dubbelkram!!