Monday, January 26, 2009

100 cm

Nu är jag en meter tjock!
Startade på 84 futtiga centimeter men nu har man blivit en rejäl kvinna :)
Kommer antagligen inte alls vara samma ljud i skällan vid den här tiden 2010, om jag har samma magmått då. Påminn mig gärna...
Hursom så känns det ju bra att jag inte bara inbillar mig att magen växer utan att det faktiskt går att mäta framåtstegen.

1 meter tjock alltså. En tiondel av det är Älvis för h*n är nämligen denna vecka 10 cm mellan huvud och rumpa, som en grapefrukt.

Som en liten bisak så har jag även varit gravid i 102 dagar. Väldigt duktigt av mig. Heja Älvis!

6 comments:

C said...

Heja både dig och Älvis! Bra jobbat!

Lovan said...

Bravo Älvis! Heja heja!

Anonymous said...

Agata! Ester! Alise! Beata!

*delar med mig av min topp 4, utan inbördes ordning.*

Blir det en kille har jag inga tips, förutom Totikki.

Tjockis!

Om man gör hål i påsen så blir det hål i påsen.


Christine

Anonymous said...

hej på dig gumman min!!!
är du hemma på lördag tänkte kika förbi dej över dagen bara=)
Kram syster Anna

C said...

Too-ticki är ju en hon, ju. Men fint namn! Undrar om svenska myndigheter skulle godkänna det?

Miss F said...

Too-ticki...ja, inte för att det kommer bli vare sig det eller Agata men, jo, visst är det en hon. Svenska myndigheter...pfft! Får man heta Månstråle så borde man väl få heta Too-ticki? Är det ute efter ett nytt Vinterkrig?