Wednesday, January 21, 2009

Morsan är en singstar


Ni vet när man sjunger i kör, eller för sig själv för den delen, så har man otrolig nytta av sitt stöd, det som sitter i magens muskler.
Ni vet när man är gravid så flyttar sig magmusklerna allteftersom vilket gör att stödet inte blir så stöttande.

Detta gó vänner är väldigt bra att skylla på när man förlorar i singstar. Väldigt praktiskt.
På min födelsedag fick jag ett singstar av min sambo. Så här kan det se ut när man sjunger "Mamma Mia" tillsammans med en 15 veckors mage. utan stöd. Hur det låter tänker jag för allt i världen inte plåga er med.

En glad nyhet. Den bedårande barnafadern blev morbror för nionde gången i går. En liten Holly. Detta betyder att Älvis har en jämnårig kusin när han själv behagar titta ut. Grattis Linda och Thomas!

6 comments:

Anonymous said...

En snygg morsa är du i alla fall:)
/Evve

Anonymous said...

Men du, den kan inte heta Älvis! Den kommer bli mobbad på mödravårdscentralen (eller vart man nu går för att kontollera tjockisheten)
Förresten är det ett pojknamn och det är inte schysst...
Vad tror du om Totikki!!! Hursomhelst är det jättekul.

Jag kan ju, från biopsykologins djupa snår meddela att Totikki från 0-4veckor betraktas som nyföding. Det är ett roligt ord.

Wish U Luck

Christine (som lovar plocka hundkex till Totikki, ett helt paket)

Miss F said...

Gud vad jag har saknat dig! Sitter och skrattar högt och minns Totikki. Nu tror jag nog att vi behåller Älvis för det finns inte en chans i skogen att det blir en Älvis.

Vad den skall heta? Brrrpip*lyssnar inte* Inte Chassandra eller Thindra-Li iallafall för de var visst upptagna ;)

Anonymous said...

Chazzandra, Frida. Det är alla z som gör't. :)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Jodå, nu är hon ute och jag kan berätta mer om hur det gick till lite senare när du kanske är mer öppen för "melonen ut genom nålsögat" :-)
Kram
Linda, faster to be