Saturday, January 17, 2009

Hittegodsterminalen?

Ok, seriously!
Är det meningen att man skall tappa närminnet och all förmåga att hålla i salladshuvuden när man är på tjocken? I så fall vet jag med bestämdhet att jag verkligen till 100% är på tjocken. Inga tvivel.

I går jonglerade jag med sallad inte mindre än 6 gånger på jobbet och glömde en hel drös med saker....som jag i nuläget åter har glömt.

Sedan är det det där med flåset. Jag är en varelse med bra kondition i vanliga fall, jag vill tro att jag har lite bättre än genomsnittet, iallafall en vecka före stundande tjejmil. MEN NU! Jiiises! Jag fick småspringa till bussen en morgon här i veckan och var fortfarande lite andfådd när bussen kört fyra stationer...

Så, jag har hittills tappat:
- Konditionen
- Närminnet
- Ett gäng isbergssalladshuvuden.

Var skall detta sluta?
Skulle någon kunna ge mig numret till hittegodsterminalen för gravida?
Jag behöver verkligen mitt minne och min kondis.

No comments: