Tuesday, August 4, 2009

+6

Sådärja!

Nu har den berömda slemproppen kommit. Man skulle kunna säga att det inte var någon tvekan om vad det var utan att bli för detaljerad.
Så, nu är det väl bara 2 veckor kvar tills han kommer då? ;)

Fast idag har jag faktiskt haft "förvärkar"/sammandragningar som kommit och gått så man vet ju aldrig, men tre i timmen har jag kommit upp i så kanske, kanske, kanske...

För tillfället sitter jag och smuttar på lite mousserande alkoholfritt vin och snart skall det avnjutas en god middag.

Skall vi bestämma att det blir en Sundbergare i natt?

6 comments:

Anonymous said...

Klart som dagen att han kommer snart! Slemproppen har iaf för mig inneburit förlossning inom 1-2 dygn! Hejja Älvis!

Kram
Linda

Evve said...

Jaaa det gör vi, hejja Älvis, heja Frida och Joel!! Massa styrkekramar!

Anna L said...

Snart så! Älvis ska ju bli väluppfostrad - det böjas i tid, det som krokigt ska bli!

Så Älvis, välkommen ut nu!

Kram från
tant Anna

Anna L said...

Han är ju i alla fall förutspådd nu! Jag fnissar fortfarande när jag tänker på hur Magnus helt utan anledning plötsligt säger "Älvis är på väg nu". Kom Lasse förbi med Black books och Coupling i morse?
Kram
Anna

Miss F said...

Black Book iallafall...

Anna L said...

Grattis än en gång! Tänk att ni är är en trio (ja, kvartett med Hugge!) i er familj nu! Ser fram emot att få se underverket när ni lämnar mysbubblan.
Kram
Anna