Monday, May 25, 2009

Besök med utdelning.

Vi har haft besök i helgen av vänner från Skåne. En livfull tvååring och hennes föräldrar. Trevligt.
Älvis fick presenter. Han har dock av förklarliga själ ännu inte tackat personligen men sakerna var så fina att de förtjänar lite uppmärksamhet här på bloggen.

En bild får ni:

Nallen är helt bedårande! Den kommer från Sebra - interior for kids Hejja Danmark!
Bodyn är också underbart gullig med bondgårdsdjur som samsas på en äng.

Älvis kommer bli en snygging!

Själva shoppade vi en filt med bin på och en lurvig omlottröja. Det börjar arta sig för garderoben.

7 comments:

Anna L said...

65 dagar kvar du! Jag är också väldigt nyfiken på Älvis - visst får jag bli tant Anna? Vissa har invändningar mot titeln tant, men jag gillar titlar :-)
Jag kikar på CV-t och så kommer du över i morgon kväll när det passar dig. Lasse tränar och jag är hemma med barn, så planerad sagoläsning är 20-20.15.

Miss F said...

Klart du får bli tant Anna! han kommer nog ha en del tanter den här krabaten! :)
Tant Evve
Tant Lovisa
Tant Annika
Tant Johanna
Tant Anna...

Bara jag slipper bli tant Frida. För med den titeln känner jag mig inte bekväm. Mamma Frida däremot....en heeelt annan sak. ;)

Anonymous said...

Japp, tant Evve checkar in!

Nickan said...

jag tror jag försöker undvika titeln tant ännu en gång..... Ska komma på nått annat häftigt.

Lovan said...

Tant Lovisa går finfint! Men tant Lovan går ännu bättre!

Anna L said...

:-)
Varför inte Anninikka en gång till? Lite mystiskt finskt inslag där .....

Miss F said...

Tur för Älvis att han får gott om tanter. Dock så lyssnar jag på er som inte vill kallas tant :)