Thursday, March 12, 2009

Jag när en gourmand nedanför mitt bröstben.

En vanlig tio timmar lång arbetsdag är slut. Jag också. Mötte upp Bästa Evelina och Åsa på Dragon palace för lite frosseri i transfetter och sushi. Kan ju aldrig vara fel. Det var jag väl värd?

Det tyckte inte Älvis. Han (Fredrik, du kan vara lugn min goda mor har redan skvallrat för blivande morfar) verkar till och med straffa mig för det. För mitt skräpmatsintag. Fisigt!

Halsbränna är straffet tillsammans med gubbrapar from hell. Pfft!

Ingen mer sechuan-fläskfilé för det här preggot. Basta!!

För övrigt är hans nya hobby att steppa runt på min urinblåsa. Kul. Jag som trodde han skulle bli en lagspelare?
Fast jag kan ta det, för vid varje litet steppande steg så går en våg av värme genom mig. Tror att det kanske kallas kärlek? (Nej, jag kissar inte på mig, hallå, han är faktiskt bara 2o centimeter...typ ingen Bamsig Fred Astaire, tänk Blunder typ.)

No comments: