Thursday, March 5, 2009

Kille, kill....

Japps, just så känns det när Älvisen visar sina fotbollsanlag, måhända det blir korp-lag för h*n sparkar inte så hårt.
Det liksom kittlas från insidan. Oerhört frustrerande men alldeles underbart!
Kan det vara så att lagsportsgenen utvecklas i början av vecka 19?

Ville liksom bara dela med mig.

I övrigt? Jääääättehungrig hela tiden! Den som sa att gravida kvinnors magsäck krymper vet inte vad den snackar om. G.e. m.i.g. m.a.t! Vadsomhelst bara det är gott....

I går sög jag lite på en aluminium burk. Fick ett grymt sug efter aluminium. Kanske dags att skärpa till sig med järntabletterna? En colaburk dög dock bra för stunden. Luktar gott gör de också...

Ja, jag är knäpp, men Joel påstår att han älskar mig iallafall så jag lägger inte så stor vikt i det.

No comments: