Tuesday, March 31, 2009

Phu!

Ok, vem slog av termostaten i min kropp och lät den gå bananas?
Jag svettas som den värsta idrottsatlet! Kajsa B och jag är nog lite lika ändå...
Sitter här med avskruvade element och öppen balkongdörr och funderar ändå på att ta en dusch!
Visst har Älvis varit extra aktiv idag men, HERREGUD! Inte är det jag som är aktiv. Eller svettas jag för Älvis? Klurigt.

Det positiva är väl att jag verkar nära en aktiv liten krabat under mitt bröstben. Hoppas han är lika aktiv när han skall ut så det går fort och smärtfritt. fast itne för fort....Aldrig nöjd...
Ungen är inte ens kläckt och jag har redan presationskrav på stackarn. Vilken Morsa!

Dagens tips: Om du känner dig lite tveksam till förlossning, att det är något som du skall ta tag i ....lite senare. Youtube:a inte ordet "förlossning". Det gör en inte direkt mer positivt inställd. Snarare sugen på att lämna in återköpsblanketten.

No comments: