Friday, July 31, 2009

Lugna gatan.

När man väntar så här så tror jag att det är helt ok att blogga flera gånger på en dag. Jag tror till och med att man inte behöver betrakta det som fulblogg. Fast kanske.

Idag har jag inte gjort många knop alls. Gjort Amerikanska Pannkakor till Blivande Barnafadern, svarat på sms om nedkomstbortfallet, tvättat två maskiner tvätt, ätit korv med bröd, lekt lite med nya filmkameran, ätit glass, varit på miniwalks med Hugo....
...å så har jag VÄNTAT och VÄNTAT och VÄNTAT.

Efter det pratade jag med morfar to bee som inte vet till sig av spänning över tilldragelsen. Jag lovade att han skulle få bli den första som får veta när det börjar dra ihop sig. Om så klockan blir fyra på natten. Han sover med mobilen vid örat så spännande tycker han att det är. Det blir han och facebook...

Med andra ord har det varit lugna gatan idag.

1 comment:

Sofie said...

Det är absolut ok att blogga flera gånger om dagen - man har ju inte så mycket annat för sig... :)